[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Tw4McNpPgkg[/youtube]
Diverses desenes de manifestants anarquistes, alternatius i de l'esquerra revolucionària independentista han atacat aquest dimecres el cotxe en el qual el ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, i la líder del PP català, Alicia Sánchez-Camacho, sortien de l'acte que tots dos han protagonitzat a Vilanova i la Geltrú per la campanya electoral de les europees.
A la sortida de l'acte, el ministre i la dirigent popular han vist bloquejats els seus cotxes per uns testos al final del carrer i han hagut d'esperar uns minuts dins dels seus vehicles, temps en què els manifestants han colpejat els cotxes i han llançat pedres i alguna ampolla de vidre. Quan han aconseguit obrir el carrer per sortir, varis dels manifestants han corregut després dels cotxes i ha començat a copejar-los i donar-los puntades mentre agents dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local tractaven d'obrir pas als vehicles.
A l'arribada a l'acte, una hora abans ja hi havia hagut algun incident encara que menor, ja que els cotxes havien quedat just al costat dels manifestants, que els han colpejat i els han llançat graveta, encara que el ministre i la líder del PP català han pogut sortir sense problemes i celebrar l'acte.
Fonts del PP han explicat que presentaran una queixa davant la Conselleria d'Interior per "un dispositiu policial negligent" que no ha garantit la integritat dels presents, i han lamentat que s'hagi permès que els manifestants bloquegessin el carrer amb testos sense fer gens per impedir-ho.
Una vegada Montoro i Camacho han aconseguit sortir de l'acte, els manifestants han tornat ha situar-se a les portes del recinte on s'ha celebrat l'acte, i han seguit increpant i insultant als militants del PP que estaven a la zona.
Un detingut
Els Mossos d'Esquadra han detingut una persona aquest dimecres a la tarda després de l'atac de diverses desenes de manifestants al cotxe del ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, i la líder del PP Català, Alicia Sánchez-Camacho, quan sortien del míting a Vilanova i la Geltrú per la campanya electoral de les europees. Segons ha informat a Europa Press la policia catalana, la detenció s'ha practicat al final del dispositiu, amb motiu del llançament d'objectes contra el vehicle, i en aquests incidents no hi ha hagut cap ferit.
El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, ha acusat els escortes de Montoro de no fer cas de les indicacions que els havien donat els Mossos d'Esquadra i la policia per sortir amb seguretat del míting, ha explicat en declaracions a Rac1.
Manifestants ataquen el cotxe de Montoro a Vilanova i la Geltrú
Política
El PP presentarà una queixa a Interior per un dispositiu policial "negligent" | Espadaler assegura que els escortes de Montoro no van fer cas als Mossos
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme evita caure en el replegament identitari per la Diada Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política L'ANC crida a una «gran mobilització transversal» contra l'Estat pels 10 anys de l'1-O Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Societat La manifestació de la Diada a Barcelona aplega 100.000 persones segons l'ANC i 45.000 segons la Guàrdia Urbana Pau Espí Solé
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
Publicat el
21 de maig de 2014 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana seria segona força en un Parlament encara més fragmentat, segons una enquesta d'«El Mundo»
-
Política
Les llavors sota les cendres
-
Política
Junqueras avisa del risc de convertir Catalunya en un «búnquer cada cop més petit i aïllat»
-
Política Irene Montero es perfila com la candidata de Podem a les eleccions generals
-
Política Montilla aposta per acords «transversals» del catalanisme per reforçar la unitat de Catalunya
-
Política
Dimiteix un alt càrrec de la delegació del govern espanyol a Ceuta per la polèmica dels avisos del CNI
