El president de la Generalitat, Artur Mas, compareixerà el dilluns 9 de febrer davant la comissió d'investigació del Parlament sobre el frau, l'evasió fiscal i la corrupció.
La data de la compareixença s'ha decidit amb els vots a favor de CiU i ERC mentre que la resta de partits, malgrat haver demanat reiteradament la compareixença del president, preferien que fes acte de presència al mes de març, després que haguessin passat per la comissió l'expresident Jordi Pujol i la seva família.
Un cop ERC va forçar la compareixença de Mas per donar explicacions sobre el cas Pujol, el mateix president de la Generalitat va demanar a la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, comparèixer al més aviat possible.
Mas compareixerà el 9 de febrer davant la comissió d'investigació de frau fiscal
ERC i CiU pacten la declaració per la setmana vinent, mentre la resta de partits la volien per al març, després de Jordi Pujol i família
ARA A PORTADA
-
«Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim» Marc Orts i Cussó
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
L'Aragó demana l'execució forçosa del trasllat de les obres de Sixena en un termini de set mesos Redacció
Publicat el 02 de febrer de 2015 a les 19:46
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política La família de Guillem Agulló demana a Illa que li retorni el Premi després de relegar-lo
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols