El nou conseller de Cultura, Ferran Mascarell, ha garantit a l'expresident de la Generalitat i primer secretari del PSC, José Montilla, que deixarà la militància al partit després d'haver decidit acceptar formar part del nou Govern de CiU. Segons fonts socialistes, va quedar clar en una conversa que Montilla i Mascarell van mantenir un cop Mas va fer l'oferta a aquest últim. Mentrestant, des del partit s'està a l'espera que Mascarell doni el pas i expliqui quina és la seva nova situació.
El malestar del PSC s'ha evidenciat aquest mateix dilluns amb un breu comunicat en el qual es desmarcava del pas fet per Mascarell, que atribuïa a una decisió de "caràcter personal". Els socialistes creuen que Mascarell s'ha sumat a 'un projecte polític ben diferent' al seu i que, entre 'la disjuntiva govern-oposició', ha optat pel Govern.
La decisió de Mascarell també ha provocat certa inquietud entre alguns membres de CiU. Veus de la federació admeten que caldrà explicar bé internament la decisió de Mas d'incorporar Mascarell al seu executiu.
Mascarell garanteix a Montilla que deixarà el PSC
El partit espera que el nou responsable de Cultura doni el pas
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de desembre de 2010 a
les 21:29
Et pot interessar
-
Política
PSC, ERC, Comuns i CUP demanen que el Parlament rebutgi l'ampliació de la pena de mort a Israel
-
Política
Esther Niubó tornarà a la feina dimarts vinent després de dos mesos de baixa
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom
-
Política
El TSJC amnistia l'exconsellera Natàlia Garriga per l'organització de l'1-O
-
Política
Ada Colau respon Oriol Junqueras: «No necessito que em beneeixi per ser diputada»
