Aquest dilluns, per primer cop una presidenta del Congrés ha visitat Granollers. Meritxell Batet ha estat a la capital del Vallès Oriental per assistir als actes de commemoració del 83 aniversari del bombardeig que la ciutat va patir per part de l'aviació italiana.
[noticiadiari]11/34455[/noticiadiari]
La primera parada de la visita ha estat el cementiri municipal, el punt on es celebra l'homenatge a les -com a mínim- 224 víctimes mortals que va causar l'atac feixista. Durant els discursos, Batet ha pronunciat unes paraules al voltant de la reconciliació: "Espero que recordar el que ens uneix, que són moltes coses, ajudi a fer possible superar les divisions. No hi ha desacord ni conflicte que valgui un preu com el que el nostre país va pagar a la Guerra Civil".
En acabar l'acte, Batet ha visitat el refugi antiaeri de la plaça Maluquer i Salvador i l'Ajuntament, on ha signat el llibre d'honor.
Meritxell Batet demana «recordar el que ens uneix» en la commemoració del bombardeig feixista de Granollers
La presidenta del Congrés visita la capital del Vallès Oriental el dia que es commemoren 83 anys dels atacs a la ciutat durant la Guerra Civil
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de maig de 2021 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Política
Amnistia Internacional alerta que la directiva de retorns pot “normalitzar” batudes contra migrants
-
Política
Lula da Silva visita la Sagrada Família de Barcelona
-
Política Israel respon a Pedro Sánchez i l’acusa de «difondre antisemitisme»
-
Política
Estat i Generalitat tanquen l'acord amb ERC per intentar girar full del dèficit inversor
-
Política Pedro Sánchez demanarà a la Unió Europea «trencar» amb Israel
-
Política
«L'estructura profunda de l'Estat no s'ha tocat en els darrers cinquanta anys»
