Més de 3.000 persones han unit les mans i han portat fins a Perpinyà l'esperit de la Via Catalana que l'Onze de Setembre va recórrer el país de nord a sud reclamant la independència.
Al punt de les 16:59, per commemorar que ara fa 354 anys es va signar el Tractat dels Pirineus, que va suposar l'annexió de la Catalunya del Nord a França, els participants han encerclat tres seus d'institucions franceses per demostrar que el territori també és independentista.
La cadena humana, que s'ha batejat com a Via del Nord, ha tingut com a protagonistes les estelades i com a banda sonora els crits a favor de l'estat propi i el cant dels Segadors.
Més de 3.000 persones porten la Via Catalana a Perpinyà
Política
Els participants han encerclat tres seus d'institucions franceses per demostrar que la Catalunya del Nord també és independentista
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2013 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Política Irene Montero es perfila com la candidata de Podem a les eleccions generals
-
Política Montilla aposta per acords «transversals» del catalanisme per reforçar la unitat de Catalunya
-
Política
Dimiteix un alt càrrec de la delegació del govern espanyol a Ceuta per la polèmica dels avisos del CNI
-
Política
Artur Mas, sobre l'extrema dreta: «Cal parlar amb ells; una altra cosa és arribar a acords»
-
Política
Turull apel·la a la «revolta dels somriures» davant la tensió al Fossar
-
Política
El Fossar de les Moreres certifica la nova normalitat de l'independentisme
