
El servei de seguretat del PSOE ha impedit l'entrada a la seu de Ferraz a militants favorables a Gómez Foto: Europa Press
Els militants madrilenys s'han concentrat davant la seu del PSOE com a reposta a la decisió de Pedro Sánchez de suspendre de les seves funcions Tomás Gómez, secretari general dels socialistes madrilenys i fins al dia d'avui, candidat a les eleccions autonòmiques del mes de maig.
De fet, la federació madrilenya ha desautoritzat aquest mateix matí la decisió del líder del PSOE i ha assenyalat que no té cap intenció d'acatar el cessament de Gómez. Des del PSM-PSOE consideren que el pas de Sánchez ha estat "dictatorial" i l'han criticat perquè "fractura la democràcia interna de l'organització". De fet, els concentrats han acusat Sánchez de ser "un talp del PP".