El candidat del PSC a la Presidència de la Generalitat de Catalunya, Miguel Iceta, ha aplaudit la proposta de l'expresident del Govern Felipe González de reconèixer aquesta comunitat com una nació: "Jo ho he defensat sempre, m'alegro una vegada més de coincidir amb ell", ha assenyalat.
En declaracions als periodistes en arribar a la seu del PSOE, on aquest dissabte se celebra un Comitè Federal, Iceta s'ha pronunciat així sobre les paraules de González, que en una entrevista a La Vanguardia ha apel·lat a donar aquest reconeixement constitucional a Catalunya.
El líder del PSC, que ha defensat aquesta idea en diverses ocasions, ha recalcat que el camí cap a la independència "és nefast" mentre que ha apostat per un acord ampli per a Catalunya que resolgui els problemes de la gent. Així, ha insistit en la necessitat d'abordar una reforma de la Carta Magna com la que estudia el seu partit.
Respecte a les eleccions catalanes del pròxim 27 de setembre i sobre pactes postelectorals per desbancar la llista Junts pel Sí, ha dit que està disposat a parlar amb tothom malgrat que ha apuntat que el candidat popular a la Generalitat, Xavier García Albiol, "no és una persona per parlar d'unitat".
Miquel Iceta aplaudeix la proposta de González sobre el reconeixement de Catalunya com a nació
Política
"Jo ho he defensat sempre, m'alegro una vegada més de coincidir amb ell", ha assenyalat el candidat del PSC el 27-S
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de setembre de 2015 a
les 09:51
Et pot interessar
-
Política
Pedro Sánchez, rebut amb insults i xiulades a la desfilada del 12 d'octubre a Madrid
-
Política Illa defensa que Catalunya «sempre hi serà per defensar l’Espanya plural»
-
Política
Maria del Mar Bonet dedica «Què volen aquesta gent» a Puigdemont a l’Olympia de París
-
Política
Alhora es presenta al 29-N amb l'ànim de «sabotejar Espanya»
-
Política
Habitatge i tropicalització
-
Política
Més per Mallorca i el PSOE pacten anar junts al Senat per disputar cinc escons al PP
