Segons fonts empresarials, Foment del Treball ja té confirmada de manera oficial l'assistència del president del govern, Pedro Sánchez, a la gala que la patronal celebrarà aquest dijous, 20 de desembre, per lliurar els Premis Carles Ferrer Salat. Qui encara no ha confirmat la seva assistència és el president de la Generalitat, Quim Torra. Moncloa ja ha enviat la carta comunicant la presència del cap de l'executiu. El sopar de gala se celebrarà la vigília del consell de ministres que se celebrarà a la Llotja de Mar.
Són dies de nervis a Foment del Treball. La pressió política entorn la visita de Sánchez i el consell de ministres convocat ha generat que molts focus estiguin posats en l'Hotel Sofia de Barcelona. L'organització patronal donava per feta l'assistència de Pedro Sánchez, però faltava la confirmació oficial i les tensions entre Generalitat i govern espanyol havien fet témer en algun moment que el líder socialista acabés anul·lant la visita, que s'ha convertit en una autèntica prova de foc pels dos presidents, l'espanyol i el català.
Moncloa confirma per carta a Foment del Treball que Sánchez serà al sopar dels empresaris
El president de la Generalitat encara no ha confirmat la seva assistència a l'acte de dijous
ARA A PORTADA
-
Radiografia del nou finançament: 1.800 euros més per català, ordinalitat i singularitats a la carta Bernat Surroca Albet
-
-
Junqueras treu pit del nou finançament i pressiona Junts: «Si diu 'no', els diners es queden a l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
Illa fa una crida a Junts perquè no bloquegi «el millor finançament per a Catalunya» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 17 de desembre de 2018 a les 12:59
Et pot interessar
-
Política
Illa explica el nou model de finançament a agents econòmics i socials en una reunió a Palau
-
Política
El Govern es reuneix amb els grups parlamentaris a Palau per explicar-los el nou finançament
-
Política
Acabar amb les llistes d'espera per aprendre català: el compromís imminent de la reunió Collboni-Òmnium
-
Política
Feijóo admet davant la jutgessa de la dana que va mentir sobre Mazón i el seguiment de la catàstrofe
-
Política
El socialista Page demana eleccions espanyoles davant l'«atropellament» del nou finançament
-
Política
Junts s'obre a negociar el nou finançament per «transitar» cap al concert
