ERC votarà a favor de les compareixences de l'expresident de la Generalitat, José Montilla, i del primer secretari del PSC, Pere Navarro, pel cas Método 3, que ha demanat CiU. Així ho ha anunciat la portaveu parlamentària d'Esquerra, Marta Rovira, durant la compareixença d'aquets dimarts alParlament. Una opció que el portaveu dels socialistes, Maurici Lucena, ha considerat com "obrir una porta perillosa".
"Hem de donar suport a les compareixences de Montilla i també de Navarro, i de totes aquelles persones que se sol·licitin o sol·licitem a partir de les informacions que anem coneixent a través dels mitjans de comunicació, i que serveixin per contribuir a la transparència i a la regeneració del sistema democràtic", ha argüit Rovira.
Les compareixences de Navarro i de Montilla han estat sol·licitades per de CiU, al·legant que es tracta de l'actual màxim responsable del PSC i del màxim responsable socialista quan es van enregistrar les escoltes que, suposadament, s'haurien encarregat des del partit. Amb els vots d'ERC i CiU n'hi ha prou per forçar els dos líders socialistes a comparèixer en la Comissió d'Afers Institucionals.
L'exsecretari d'organització del PSC, José Zaragoza, i la presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, també estan citats a comparèixer al Parlament pel mateix cas.
Montilla i Navarro, al Parlament pel cas Método3
CiU i ERC s'alien en pro de la "transparència" i forçaran la seva compareixença. El PSC avisa que s'obre una "porta perillosa"
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2013 a les 18:00
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló