ERC votarà a favor de les compareixences de l'expresident de la Generalitat, José Montilla, i del primer secretari del PSC, Pere Navarro, pel cas Método 3, que ha demanat CiU. Així ho ha anunciat la portaveu parlamentària d'Esquerra, Marta Rovira, durant la compareixença d'aquets dimarts alParlament. Una opció que el portaveu dels socialistes, Maurici Lucena, ha considerat com "obrir una porta perillosa".
"Hem de donar suport a les compareixences de Montilla i també de Navarro, i de totes aquelles persones que se sol·licitin o sol·licitem a partir de les informacions que anem coneixent a través dels mitjans de comunicació, i que serveixin per contribuir a la transparència i a la regeneració del sistema democràtic", ha argüit Rovira.
Les compareixences de Navarro i de Montilla han estat sol·licitades per de CiU, al·legant que es tracta de l'actual màxim responsable del PSC i del màxim responsable socialista quan es van enregistrar les escoltes que, suposadament, s'haurien encarregat des del partit. Amb els vots d'ERC i CiU n'hi ha prou per forçar els dos líders socialistes a comparèixer en la Comissió d'Afers Institucionals.
L'exsecretari d'organització del PSC, José Zaragoza, i la presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, també estan citats a comparèixer al Parlament pel mateix cas.
Montilla i Navarro, al Parlament pel cas Método3
CiU i ERC s'alien en pro de la "transparència" i forçaran la seva compareixença. El PSC avisa que s'obre una "porta perillosa"
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
-
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions David Cobo
Publicat el 03 de setembre de 2013 a les 18:00
Et pot interessar
-
Política
I Esquerra, què?
-
Política
Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
-
Política
Al PP se li acumulen les desgràcies
-
Política
Estrasburg es pronunciarà la setmana que ve sobre la presó preventiva de Turull, Junqueras i Sànchez
-
Política
L'endemà del trencament
-
Política
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, te’n rius de nosaltres»
