Neus Lloveras, presidenta de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, ha dit aquest vespre al programa Més 324 que "demà treballo", com fa tots els dies de l'any, però demà de manera reivindicativa perquè "la Constitució s'usa contra Catalunya de manera interessada".
Lloveras ha dit que dos centenars llargs d'ajuntaments obriran les seves portes, pe`ro que no es preveu que treballin els funcionaris. Sobre les apel·lacions al diàleg per part de l'Estat, la presidenta de l'AMI ha afegit que "el diàleg no me'l crec perquè no l'he vist" i ha explicat que, malgrat que el delegat Enric Millo va dir que volia parlar amb l'AMI, fins ara encara no s'hi ha adreçat.
La presidenta de l'AMI ha afirmat que "la possibilitat d'una reforma de la Constitució no és real" i si es mira la situació amb perspectiva, no hi ha altre camí que anar cap a un Estat propi.
Neus Lloveras (AMI): «La Constitució s'usa contra Catalunya de manera interessada»
En declaracions al programa "Més 3/24", la presidenta de l'Associació de Municipis per la Independència afirma que "no creu en el diàleg perquè no l'he vist"
- Neus Lloveras, nova presidenta de l'AMI. | Albert Segura -
- |
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2016 a les 23:14
Actualitzat el 05 de desembre de 2016 a les 23:15
Et pot interessar
-
Política
Jaume Collboni fitxa una extinenta d'alcaldia d'Ada Colau
-
Política
Mazón a Feijóo, la nit de la dana: «Un puto desastre serà això, presi»
-
Política
Les joventuts d'ERC vandalitzen la nova seu d'Aliança Catalana a Barcelona
-
Política
Junts s’allunya d’Aliança: «Volem una catalanitat que integra i no exclou»
-
Política
Badalona, més enllà del xèrif fatxenda
-
Política
Badalona concentra tots els malestars del 2025
