La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, vol retirar el llaç groc que penja de la façana de la institució. marín ho ha explicitat en unes declaracions a l'agència Efe, que recullen altres mitjans. Segons la dirigent socialista i alcaldessa de l'Hospitalet de Llobregat, "els símbols han de servir perquè tothom s'hi senti reflectit i no pas per dividir". Ha assegurat molt aviat prendrà aquesta decisió.
Núria Marín va arribar a la presidència de la Diputació gràcies a un pacte amb JxCat. Precisament va ser sota el mandat del seu antecessor i membre de JxCat, Marc Castells, que es va penjat el llaç groc a la façana de l'edifici, en solidaritat amb els presos polítics. Des del moment de la constitució del nou ple de la Diputació, un tapis amb l'escut de la corporació brodat va ser penjat i va tapar el símbol.
De cara al futur immediat, i pensant en la situació que es pot crear amb la sentència del Tribunal Suprem, Marín afirma que la Diputació no s'ha de veure alterada per aquest fet i s'ha de dedicar a la seva tasca, ·treballar per tots els ciutadans i municipis de la demarcació". També s'ha queixat del fet que "existeix un problema polític i no l'hem sabut resoldre políticament, i l'hem deixat en mans dels jutges".
Núria Marín vol treure el llaç groc de la Diputació de Barcelona
Política
La dirigent socialista va arribar al càrrec gràcies a un pacte amb JxCat després de les eleccions municipals
ARA A PORTADA
-
Boscos Beatriz Duguy, professora de la Facultat de Biologia de la UB: «Quan hi ha grans incendis es destinen molts diners a projectes de restauració sense sentit» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
-
-
Política Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa Gerard Mira
-
Societat El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida Gerard Mira
Publicat el
23 de juliol de 2019 a
les 15:37
Et pot interessar
-
Política
Junts i l’ambició d’independència: i ara què?
-
Política
L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo»
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
-
Política
Dos anys de president Illa
-
Política
El govern espanyol reforça l'acollida de migrants i evita el xoc amb el govern de Ceuta
