El president nord-americà, Barack Obama, només ha dedicat deu minuts a mantenir tres reunions bilaterals amb el líder del PSOE, Pedro Sánchez; el de Podem, Pablo Iglesias, i el de Ciutadans, Albert Rivera.
Tots tres s'esperaven a la base aèria de Torrejón de Ardoz per trobar-se amb el mandatari nord-americà després de la reunió de menys d'una hora que ha mantingut a la Moncloa amb el president del govern en funcions i líder del PP, Mariano Rajoy.
Els tres líders de les formacions de l'oposició havien de participar al dinar previst per aquest dilluns al Palau Reial, però l'escurçament del viatge per part d'Obama, que vol ser present al funeral dels policies assassinats a Dallas, ha fet cancel·lar l'acte i substituir les reunions per la breu entrevista a Torrejón. Des d'allà, ja s'ha desplaçat a la base de Rota, on saludarà les tropes abans de tornar als Estats Units.
Obama només dedica deu minuts a Sánchez, Iglesias i Rivera
El president nord-americà saluda els líders de les tres formacions d'oposició abans de marxar a Rota
Ara a portada
Publicat el 10 de juliol de 2016 a les 16:26
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada