El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha acusat la presidenta de la Junta d'Andalusia, Susana Díaz, d'impedir que li fessin una entrevista a Canal Sur, i tot seguit l'ha desafiat a un debat televisiu cara a cara.
Iglesias ha reunit al palau d'exposicions i congressos Fibes de Sevilla a més de 3.600 persones en la seva primera intervenció a Andalusia com a líder de Podem, on a més ha fet una crida als assistents a participar en la "Marcha por el cambio" del proper dia 31 de gener a Madrid.
Iglesias considera que el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, està "perdut", ja que "no sabem a qui dóna suport Sánchez". "Els que no pactarem amb el PP serem nosaltres", ha deixat clar, apuntant que "nosaltres sabem on volem anar i on no".
Pablo Iglesias acusa Susana Díaz d'impedir que Canal Sur l'entrevisti
Política
El líder de Podem desafia la la presidenta andalusa a un cara a cara televisiu
ARA A PORTADA
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política Crides per la convivència i contra l'odi en els primers compassos de la Diada Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
-
Publicat el
17 de gener de 2015 a
les 15:53
Et pot interessar
-
Política Montilla aposta per acords «transversals» del catalanisme per reforçar la unitat de Catalunya
-
Política
Dimiteix un alt càrrec de la delegació del govern espanyol a Ceuta per la polèmica dels avisos del CNI
-
Política
Artur Mas, sobre l'extrema dreta: «Cal parlar amb ells; una altra cosa és arribar a acords»
-
Política «Jo m'apago, però vosaltres teniu futur»: el missatge de Jordi Pujol per la Diada
-
Política
Turull apel·la a la «revolta dels somriures» davant la tensió al Fossar
-
Política
El Fossar de les Moreres certifica la nova normalitat de l'independentisme
