Pere Navarro, exprimer secretari del PSC, ha valorat aquest dilluns la recent decisió del partit de deixar-lo fora de la llista de les eleccions espanyoles del 20-D i ha afirmat que "s'ha de prioritzar la política de país als interessos personals". Navarro, en una entrevista a El Món a Rac1, ha lamentat que el partit "hagi primat la protecció de determinades persones", com els números 2 i 4 de la candidatura, "Germán Rodríguez i José Zaragoza", i ha etzibat que "el nostre partit ha d'aprendre que en dinàmiques internes cada vegada es fa més petit".
L'exprimer secretari socialista no s'ha mossegat la llengua i també ha respost a la cap de llista de la seva formació per a les eleccions espanyoles, Carme Chacón, que aquest diumenge va assegurar que se l'estimava: "He vist millors formes d'estimar". Tot i així, Navarro ha assegurat que farà campanya perquè "Pedro Sánchez sigui president del govern".
Navarro també ha justificat la seva decisió de rebutjar un lloc al Senat perquè, ha explicat, que no volia fer-ne fora el cap de llista, Carles Martí, ni que en caigués algun altre membre, com José Montilla. "També podria haver anat a la llista del Parlament i no ho vaig acceptar", ha afirmat l'exprimer secretari socialista, que ha reiterat que el seu desig era ser a les llistes del partit pel 20-D.
Pere Navarro: «S'ha de prioritzar la política de país als interessos personals»
Política
L'exprimer secretari del PSC afirma que cal prioritzar les bases i critica que el partit "ha primat la protecció de determinades persones", fent referència explícita a Germán i Zaragoza | Assegura que Pedro Sánchez "no està content" que se l'hagi deixat fora de la llista pel 20-D
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
Societat Com fotografiar l'eclipsi sense fer malbé la càmera: totes les mesures de seguretat Pedro Vicente-Mullor
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
26 d’octubre de 2015 a
les 08:46
Et pot interessar
-
Política
El «germà» marroquí i un problema espanyol
-
Política
Jaume Giró sobre la seva sortida de Junts: «Jo no he estripat res»
-
Política
Marlaska assegura que 70.000 dels 72.000 migrants que van entrar a Ceuta ja han tornat al Marroc
-
Política
El govern espanyol transfereix a Ceuta 25 milions d'euros per garantir l'atenció dels menors migrants
-
Política
Un diputat de Junts denuncia catalanofòbia de la policia espanyola quan volia renovar el DNI de la seva filla
-
Política Cop a la limitació de la compra especulativa: el Consell de Garanties diu que vulnera la propietat privada
