Podem ha actualitzat els seus estatuts i, en entre altres coses, ha ampliat el capítol relatiu a les infraccions que no han de cometre els seus membres, i les sancions a les quals s'enfronten si ho fan. Per exemple, ara serà una infracció greu la filtració d'informació interna que "comprometi" al partit, i estarà castigada amb la inhabilitació per exercir un càrrec intern o públic entre 6 mesos i tres anys.
El partit morat va aprovar en la seva assemblea de Vistalegre II del mes de febrer encomanar a l'Executiva estatal la renovació dels estatuts, amb els acords adoptats en aquell congrés, com ara, el repte d'aconseguir una major descentralització organitzativa.
No obstant això, les modificacions van més enllà, i també afecten el capítol relatiu a les infraccions que no poden cometre els membres del partit, i les sancions corresponents. Una de les noves faltes que Podem tipifica com a "greu" és la de "transmetre o filtrar informació interna que comprometi l'actuació dels seus òrgans, l'acció política de l'organització o la bona imatge de les persones que la representen".
Podem inhabilitarà entre sis mesos i tres anys els càrrecs que filtrin informació «compromesa»
Així consta en la reforma dels estatuts de la formació que es va encomanar a la direcció en l'última assemblea del partit
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juliol de 2017 a
les 18:47
Et pot interessar
-
Política
Euskadi entra en la gestió dels aeroports bascos
-
Política
Duel confirmat a ERC Barcelona: afins i crítics de Junqueras i Alamany superen els avals necessaris
-
Política
La crisi de Junts a Sabadell no s'atura: els regidors es querellen contra Jordi Turull
-
Política
La militància d'ERC a Igualada tomba la coalició municipal amb la CUP i els Comuns
-
Política
Coses del març (II)
-
Política
Arcadi España, un valencià dialogant per superar el mur de Montero
