Els eurodiputats de Carles Puigdemont, Toni Comín i Clara Ponsatí, electes de Junts, han inaugurat aquest dijous al vespre la seva oficina a Barcelona, en un acte en què tots tres han intervingut telemàticament des de Brussel·les.
Puigdemont ha carregat contra la justícia espanyola: "Tenim els tribunals i els problemes que tenim perquè Europa va derrotar el feixisme i el nazisme però Espanya no". De la seva banda, Ponsatí ha carregat contra el "diàleg màgic".
En aquesta línia, ha apostat per la "confrontació directa" contra Madrid i ha instat les institucions catalanes a "deixar de contribuir a la repressió". "Cap comèdia sobre els pressupostos pot maquillar que ja no hi ha autogovern", ha afegit.
Puigdemont inaugura la seva oficina a Barcelona amb crítiques al «diàleg màgic»
"Tenim els tribunals que tenim perquè Europa va derrotar el feixisme, però Espanya no", assegura acompanyat dels també eurodiputats Comín i Ponsatí

- Inauguració de l'oficina de Puigdemont a Barcelona. -
- Junts
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2021 a les 19:40
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Feijóo, després de la imputació de Montoro: «Que s'investigui el que s'hagi d'investigar»
-
Política L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa