Mariano Rajoy ha assegurat aquest dijous que està disposat a negociar sobre Catalunya, però en cap cas sobre la unitat d'Espanya i la "sobirania nacional". "Penso que s'ha de parlar, però vull deixar clara una cosa per si algú encara no ho sap: no penso parlar sobre la igualtat dels espanyols ni sobre la unitat", ha manifestat des d'una conferència c col·loqui organitzada per Diario de Burgos.
El president del govern en funcions ha assegurat que el seu executiu seguirà actuant amb "fermesa" i amb "prudència". En aquest punt, Rajoy ha recordat que alguns el van criticar per la gestió que va fer de la consulta del 9-N, però, al seu parar, va "actuar amb sensatesa". "Vam fer el que havíem de fer en aquell moment".
D'altra banda, el cap de l'executiu espanyol ha defensat l'educació concertada i ha criticat les "decisions increïbles i atemptatòries" contra la llibertat de la gent que s'estan prenent en llocs com el País Valencià, Al seu entendre, el "més important" que tenen un pare i una mare són els seus fills i han de poder a triar l'educació que volen per a ells.
Rajoy reitera que no està disposat a negociar sobre «la unitat» d'Espanya
Política
El president espanyol en funcions assegura que el seu executiu seguirà actuant amb "prudència" i "fermesa"
ARA A PORTADA
-
Societat Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què? Gerard Mira
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
02 de juny de 2016 a
les 14:25
Et pot interessar
-
Política
El PSC treu ferro a les peticions per remodelar el Govern: «No he conegut oposició que no ho demani»
-
Política
Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
