Els trens de les línies R2 nord i R11 acumulen retards d'almenys 45 minuts en els dos sentits de la circulació per l'atropellament d'una persona a la sortida de l'estació de Cardedeu, segons ha informat Renfe.
Com a conseqüència d'aquest incident, se circula per via única entre Llinars del Vallès i Granollers Centre i els combois poden romandre detinguts més temps del què és habitual durant el trajecte o a les estacions.
La circulació s'ha arribat a tallar puntualment per fer transbordament dels passatgers del tren afectat, que viatjava de Sants a Cervera de la Marenda. L'incident s'ha produït al voltant de les deu del matí i ha obligat Protecció Civil a activar la prealerta del Ferrocat.
Retards de 45 minuts a l'R2 nord i l'R11 per un atropellament a Cardedeu
Política
Els trens circulen per via única entre Llinars del Vallès i Granollers Centre
ARA A PORTADA
-
-
Política 29-N, entre Maricarmen i l'amnistia Neus Climent | Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Entre la nostàlgia i l'oportunitat: per què Puigdemont, Junqueras i Colau continuen a primera fila? Oriol March
-
Política Gabriel Rufián dona el sí a Oriol Junqueras i tornarà a encapçalar la llista d'ERC al Congrés Ferran Casas i Manresa | Neus Climent
-
Publicat el
08 de gener de 2018 a
les 10:05
Et pot interessar
-
Política
Conde-Pumpido admet que el TJUE va donar un «aval molt important» a l'amnistia
-
Política
Illa ratifica Jordi Hereu com a candidat del PSC a Barcelona a les eleccions del 29-N
-
Política
EH Bildu canvia de portaveu al Congrés: Mertxe Aizpurua no repetirà a les llistes pel 29-N
-
Política Puigdemont acusa el Tribunal de Comptes de «rebel·lia» per no aplicar-li l'amnistia
-
Política
Tornar, amb sentit institucional
-
Política
Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo
