Els trens de les línies R2 nord i R11 acumulen retards d'almenys 45 minuts en els dos sentits de la circulació per l'atropellament d'una persona a la sortida de l'estació de Cardedeu, segons ha informat Renfe.
Com a conseqüència d'aquest incident, se circula per via única entre Llinars del Vallès i Granollers Centre i els combois poden romandre detinguts més temps del què és habitual durant el trajecte o a les estacions.
La circulació s'ha arribat a tallar puntualment per fer transbordament dels passatgers del tren afectat, que viatjava de Sants a Cervera de la Marenda. L'incident s'ha produït al voltant de les deu del matí i ha obligat Protecció Civil a activar la prealerta del Ferrocat.
Retards de 45 minuts a l'R2 nord i l'R11 per un atropellament a Cardedeu
Els trens circulen per via única entre Llinars del Vallès i Granollers Centre
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2018 a les 10:05
Et pot interessar
-
Política Arxivada la querella contra Albiol per revelar dades mèdiques d'un sensesostre mort
-
Política Barcelona reunirà 150 ministres de Cultura de tot el món per fixar les polítiques dels pròxims anys
-
Política El Suprem demana al Congrés i al PSOE dades sobre pagaments a Cerdán i Koldo García
-
Política Una regidora del PP a Sant Adrià de Besòs acumula despeses indegudes d'àpats i benzina a càrrec de l’ajuntament
-
Política Illa critica Feijóo per plantar l'obertura de l'any judicial: «Les institucions estan per sobre de tothom»
-
Política Rull no comparteix la decisió de Giró perquè Junts ha obert la via del pacte «aquí i a Madrid»