
Fa uns vint anys havia tingut una perfumeria a Terrassa i havia treballat en un restaurant d'Ullastrell. No està vinculada a cap partit ni entitat sobiranista del poble. Ha treballat en atenció al públic, vendes i administració i té coneixements de belles arts i música.
L'alcalde d'Ullastrell, el republicà Joan Ballbè, ha manifestat "que vull deixar clar que en cap cas ens agrada el que ha fet". Ha afegit que "m'agradaria parlar amb ella i explicar-li que aquestes no són maneres de fer les coses" i ha sentenciat que "la nostra relació amb el PSC és d'entesa excepcional, ja que governem plegats, i no volem que aquest fet creï cap tipus d'incomoditat".
L'agressora de Pere Navarro pot enfrontar-se a una pena d'entre quatre i sis anys de presó , segons el Codi Penal de 1995. Aquesta és la hipòtesi jurídica amb què es treballa des de la investigació, tot i que la desproporció de la pena i la recent autoinculpació pot fer reconsiderar aquesta qualificació.
El compte de Twitter de Montserrat Puigbó es va tancar ahir.
Comentari de Montserrat Puigbó en un blog sobre el Patxe Xiu-Xiu
-
Deixo aquest comentari:
Mai a la vida he tornat a tenir tanta por i nervis com quan el xiu-xiu ( que havia estat escrivint des de la taula de la biblioteca del meu pare ) em feia sortir per la radio amb comentaris varis i normalment confosos. L' odiava. Com l' odio ara que sóc gran.. molt gran..; Aquest mateix senyor que escrivia coses " tan maques" era procliu a apallissar-me sense compassió. I a educar-me en un ambient molt afí a la dictadura imperant. Malgrat tot el que aquest personatge ( es veu que mereixedor de premis i titols) us ha venut. Jo, la seva biològica filla, sé una altra veritat molt diferent. Espero que la història el judiqui tal i com es mereix. Jo ja he crescut mentalment , tant com per oblidar-me que ha existit un home amb tanta hipocresia com violència mental i física.
Montserrat Puigbò i Cardellac
[13.40h] Actualització: Puigbó va enviar una carta a Nació Digital minimitzant l'incident i demanant disculpes al líder del PSC: "És un assumpte personal de fa molts anys"