Al líder de C's, Albert Rivera, li agrada flirtejar amb personatges diversos de la història espanyola. Tant cita Adolfo Suárez com es fa seva la mítica sentència d'Alfonso Guerra -"el día en que nos vayamos, a España no la va a conocer ni la madre que la parió"-, assegurant aquest dimarts: "Després del 24 de maig, a aquest país no el coneixerà ningú." I ha entonat aquesta frase perquè "es necessitaran dues o tres forces polítiques per governar ajuntaments i comunitats. S'han acabat els bons i dolents, s'han acabat els blaus i vermells, això ja no és cosa de dos, és cosa de quatre", ha reflexionat.
"No vull l'Espanya de Bankia ni dels Pujol ni dels ERO, i per canviar-la hem de ser exigents", ha sentenciat. De fet, en el seu spot electoral, C's assegura que "és legítim somiar" i que, "davant dels que pensen que un canvi a Espanya és impossible", la formació taronja insta a "fer un pas endavant" i que "impossible és només una opinió".
A més, Rivera també ha reivindicat que el seu partit "està trencant un mite": "Es pot haver nascut a Catalunya i tenir un projecte per a tot Espanya, es pot fer dir el mateix a Barcelona i a Cadis".
Rivera: «Després del 24-M, a aquest país no el coneixerà ningú»
Política
"Això ja no és cosa de dos, és cosa de quatre", avisa | "Es pot haver nascut a Catalunya i tenir un projecte per a tot Espanya", recalca
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
05 de maig de 2015 a
les 10:28
Et pot interessar
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
El govern espanyol activa un pla d'emergència de 165 milions per a Ceuta
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
-
Política Collboni inicia aquest diumenge una missió institucional per Bòsnia, Polònia i Ucraïna
-
Política
Illa anuncia que la Diada d’enguany també se celebrarà a Extremadura
