Al líder de C's, Albert Rivera, li agrada flirtejar amb personatges diversos de la història espanyola. Tant cita Adolfo Suárez com es fa seva la mítica sentència d'Alfonso Guerra -"el día en que nos vayamos, a España no la va a conocer ni la madre que la parió"-, assegurant aquest dimarts: "Després del 24 de maig, a aquest país no el coneixerà ningú." I ha entonat aquesta frase perquè "es necessitaran dues o tres forces polítiques per governar ajuntaments i comunitats. S'han acabat els bons i dolents, s'han acabat els blaus i vermells, això ja no és cosa de dos, és cosa de quatre", ha reflexionat.
"No vull l'Espanya de Bankia ni dels Pujol ni dels ERO, i per canviar-la hem de ser exigents", ha sentenciat. De fet, en el seu spot electoral, C's assegura que "és legítim somiar" i que, "davant dels que pensen que un canvi a Espanya és impossible", la formació taronja insta a "fer un pas endavant" i que "impossible és només una opinió".
A més, Rivera també ha reivindicat que el seu partit "està trencant un mite": "Es pot haver nascut a Catalunya i tenir un projecte per a tot Espanya, es pot fer dir el mateix a Barcelona i a Cadis".
Rivera: «Després del 24-M, a aquest país no el coneixerà ningú»
Política
"Això ja no és cosa de dos, és cosa de quatre", avisa | "Es pot haver nascut a Catalunya i tenir un projecte per a tot Espanya", recalca
ARA A PORTADA
-
Boscos Marc Prohom, cap de Climatologia del Meteocat: «Les projeccions de calor fetes fa 10-15 anys estan quedant curtes» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
05 de maig de 2015 a
les 10:28
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
