El president del PSC i alcalde de Lleida, Àngel Ros, no descarta unes noves eleccions a Catalunya durant el mes de gener del 2016. El polític socialista ha afirmat a l'emissora UA1 que contempla aquesta possibilitat atenent les dificultats que tindran els partits independentistes per investir un nou president, i que veu possible una repetició dels comicis si el dia 8 de gener, el dia que venç el termini per escollir president, no s'ha fet la votació.
El president socialista ha criticat Junts pel Sí i la CUP per tenir "el més calent a l'aigüera, alhora que ha considerat que en les properes setmanes pot passar de tot".
Ros creu que Catalunya podria tenir unes noves eleccions a inicis del 2016
Política
L'alcalde de Lleida considera que hi hauran moltes dificultats per investir un nou president de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
Política ERC pressiona pel finançament mentre Sánchez busca el desllorigador de Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
Publicat el
05 d’octubre de 2015 a
les 21:33
Et pot interessar
-
Política
Dimiteix Tomás Carrión, número dos de Núria Parlon a Interior
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Sánchez obre un nou front amb Felip VI i insisteix que esgotarà la legislatura
-
Política
Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
