El president del PSC i alcalde de Lleida, Àngel Ros, no descarta unes noves eleccions a Catalunya durant el mes de gener del 2016. El polític socialista ha afirmat a l'emissora UA1 que contempla aquesta possibilitat atenent les dificultats que tindran els partits independentistes per investir un nou president, i que veu possible una repetició dels comicis si el dia 8 de gener, el dia que venç el termini per escollir president, no s'ha fet la votació.
El president socialista ha criticat Junts pel Sí i la CUP per tenir "el més calent a l'aigüera, alhora que ha considerat que en les properes setmanes pot passar de tot".
Ros creu que Catalunya podria tenir unes noves eleccions a inicis del 2016
Política
L'alcalde de Lleida considera que hi hauran moltes dificultats per investir un nou president de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
-
Política 29-N, entre Maricarmen i l'amnistia Neus Climent | Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Gabriel Rufián dona el sí a Oriol Junqueras i tornarà a encapçalar la llista d'ERC al Congrés Ferran Casas i Manresa | Neus Climent
-
-
Política Illa ratifica Jordi Hereu com a candidat del PSC a Barcelona a les eleccions del 29-N Neus Climent / Agències
Publicat el
05 d’octubre de 2015 a
les 21:33
Et pot interessar
-
Política
Conde-Pumpido admet que el TJUE va donar un «aval molt important» a l'amnistia
-
Política
EH Bildu canvia de portaveu al Congrés: Mertxe Aizpurua no repetirà a les llistes pel 29-N
-
Política Puigdemont acusa el Tribunal de Comptes de «rebel·lia» per no aplicar-li l'amnistia
-
Política
Tornar, amb sentit institucional
-
Política
Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo
-
Política
El DAFO del retorn de Carles Puigdemont
