L'ANC ha celebrat aquest dissabte les eleccions per elegir el seu secretariat nacional integrat per 75 membres -25 candidats de representació nacional i 50 territorial-, que serà el que decidirà els càrrecs orgànics de l'entitat (president, vicepresident, tresorer i secretari) una setmana després.
Amb els resultats provisionals de les votacions, facilitats al voltant de les 18 h per l'ANC, Rosa Alentorn seria la persona més votada amb 3.205 vots. La segueixen de molt a prop Liz Castro, amb 3.195, i Agustí Alcoberro, amb 3.125 vots. Tots tres formen part de l'equip "Junts", que aposta per un model continuista al del secretariat nacional actual.
Aquestes persones, juntament amb les que trobareu a continuació, conformarien, ara per ara, el secretariat nacional. A ells, s'hi haurien d'afegir els cinquanta que formaran els territorials.
A continuació trobareu els vint-i-cinc noms més votats:
Rosa Alentorn Sànchez (3.205)
Liz Castro (3.195)
Agustí Alcoberro Pericay (3.125)
Jordi Sànchez Picanyol (3.014)
Gemma Cots Tallada (2.655)
Jordi Vilarasau Farré (2.582)
Nuri Guillaumes Isern (2.537)
Gabriel Rufián Romero (2.462)
Meritxell Serret Aleu (2.377)
Josep Sabaté Ibáñez (2.326)
Jaume Terribas Alamegó (2.229)
Carme Garcia Suàrez (2.089)
Oriol Munne Rama (2.064)
Hadar Ayxandri Sintorres (2.034)
Víctor Cucurull (2.012)
Albert Martín Ballesta (1.993)
Josep Emili Puig Soler (1.961)
Anna Pérez Mir (1.883)
Joan Contijoch Amill (1.859)
Àngels Folch Borràs (1.848)
Ferran Camps Campos (1.831)
Vicenç Relats Casas (1.773)
Antoni Llimona Botey (1.761)
Pere Grau Valls (1.697)
Ignasi Faura Ventosa (1.668)
Rosa Alentorn, la més votada per formar part del secretariat de l'ANC
Política
Amb resultats provisionals a les 18 h. i juntament amb Liz Castro i Agustí Alcoberro, han estat els tres més votats
ARA A PORTADA
-
-
Política Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra Lluís Girona Boffi
-
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 44 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
09 de maig de 2015 a
les 21:02
Et pot interessar
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
-
Política
Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial»
-
Política
Illa es compromet a tenir una mobilitat i una educació «excel·lents» en breu
