“Ens haurien de posar tots a la presó, cosa que no passarà, perquè no puguem votar el 9N. Estem a primera línia i protegirem les segones línies, que són els funcionaris”. Aquesta és l'advertència que ha emès aquest dimecres el coordinador general de CDC, Josep Rull, a l'Estat espanyol davant els intents de desactivar el front sobiranista.
“Estan superant els límits”, ha sentenciat Rull en una entrevista a La Xarxa, en la que no ha descartat una DUI. “Un cop exhaurida tota negociació sense èxit, pot arribar un dia que haguem d'anar cap a la declaració unilateral”, ha afegit.
Rull: «Ens hauran de posar tots a la presó per evitar el 9-N»
El número 2 de Convergència assegura que els polítics protegiran als funcionaris
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2014 a les 21:23
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso