El govern de Pedro Sánchez ha autoritzat el vaixell "Open Arms" a desembarcar al port de Barcelona les 60 persones rescatades a les costes de Líbia. Segons ha avançat el diari El País, aquesta mateixa tarda havien sol·licitat a Salvament Marítim poder entrar en un port espanyol.
El vaixell de "Proactiva Open Arms", entitat catalana d'Òscar Camps, ha rescatat les 60 persones a unes 33 milles nàutiques de les costes de Líbia.
El govern de la Generalitat, per mitjà del president Torra i l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant l'alcaldessa Ada Colau, ja havien mostrat la seva predisposició a acollir migrants després de l'afer del vaixell Aquarius, que va anar a València.
Sánchez autoritza l'Open Arms a desembarcar refugiats al port de Barcelona
El vaixell demanava autorització per entrar en un port espanyol després de rescatar 60 persones
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juny de 2018 a
les 21:46
Actualitzat el
30 de juny de 2018 a les
22:05
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns fan una crida a la «mobilització» per l'habitatge i garanteixen lluitar per recuperar la pròrroga de lloguers
-
Política
Junqueras reivindica l'habitatge, els salaris justos i el bon funcioncionament dels tranports públics
-
Política
L'expresident Puigdemont critica que el Govern «no vol» corregir la pèrdua de poder adquisitiu de la classe treballadora
-
Política
CCOO i UGT clamen contra «el feixisme» i exigeixen la fi del «tacticisme» en habitatge pel Primer de Maig
-
Política Feijóo lamenta «la pressió fiscal» sobre els treballadors: «S'ha de treballar per viure, no només per pagar»
-
Política Pedro Sánchez treu pit per les dades d'ocupació i l'increment del salari mínim per l'1-M
