Continuen els equilibrismes de l'executiu espanyol per aconseguir tirar endavant els pressupostos generals de l'Estat, i aquest cop el president Pedro Sánchez ha avisat a banda i banda. "La situació demana unitat de totes les forces polítiques i en aquesta legislatura s'haurà d'arribar a acords transversals", ha assegurat el líder socialista durant la roda de premsa posterior a la reunió amb els presidents autonòmics d'aquest dissabte.
Un missatge que ha anat dirigit tant a ERC com a Ciutadans de cara a poder quadrar els suports necessaris per aconseguir aprovar el pla econòmic pel 2021. Una estratègia que suposaria fer ús, un cop més, de la geometria variable que ja ha estat utilitzant el president espanyol per aconseguir prorrogar l'estat d'alarma.
Així, mentre per una banda ha fet apologia del discurs que "no sobra ningú", per l'altra també s'ha assegurat de deixar caure durant la compareixença que no tindrà "cap problema" en celebrar la taula de diàleg el mes de juliol. Una picada d'ull als republicans que fa poc dies ja l'avisaven que si no es compleixen els compromisos "s'acaba la legislatura".
[noticiadiari]2/204126[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203385[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203662[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203817[/noticiadiari]
Sánchez avisa que els pressupostos caldran acords «transversals» amb ERC i Cs
Política
El president espanyol obre la porta a mantenir la geometria variable que ja ha explorat en les pròrrogues de l'estat d'alarma
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
14 de juny de 2020 a
les 20:35
Actualitzat el
14 de juny de 2020 a les
20:38
Et pot interessar
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
El govern espanyol activa un pla d'emergència de 165 milions per a Ceuta
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
-
Política Collboni inicia aquest diumenge una missió institucional per Bòsnia, Polònia i Ucraïna
