El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, compareixerà al Congrés dimecres que ve, 22 d'abril, a les 9 del matí i podria demanar una nova pròrroga de l'estat d'alarma. Fonts parlamentàries han explicat que la compareixença és "a petició pròpia per informar del Consell Europeu i, en el seu cas, acumuladament, sol·licitar la pròrroga de l'estat d'alarma".
El president de l'executiu espanyol es va mostrar convençut al ple de la setmana passada que caldria ampliar-lo com a mínim fins a l'11 de maig. "Ja els avanço que estic convençut que d'aquí a 15 dies hauré de tornar [al Congrés] a prorrogar el decret d'alarma", va dir durant la compareixença per prorrogar-lo fins al 26 d'abril.
[noticiadiari]2/200452[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200074[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200015[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Sánchez compareixerà dimecres vinent al Congrés amb la nova pròrroga de l'estat d'alarma en l'horitzó
El president del govern espanyol es va mostrar convençut que caldria ampliar-lo en la intervenció que va fer la setmana passada al ple

- Pedro Sánchez, aquest dijous al Congrés dels Diputats -
- Congrés dels Diputats
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’abril de 2020 a les 19:50
Et pot interessar
-
Política Les claus de la proposta d'ERC al Congrés per «habilitar» la gestió catalana de l'IRPF
-
Política Illa troba el gust en el cos a cos amb Ayuso
-
Política Yolanda Díaz assegura que negocia la reducció de la jornada laboral amb Puigdemont
-
Política «Fins ara, qui ha sortit més ben parat de la dana ha estat Vox»
-
Política Montserrat i Carles Puigdemont, entre la distància i les ambigüitats benedictines
-
Política Tellado, número dos del PP: «Ens entenem amb Junts, que és un partit de centredreta»