El número 3 d'ERC a Junts pel Sí, Toni Comín, ha admès que els ritmes per convertir Catalunya en un estat independent estaran "condicionats" per la reacció del govern espanyol amb el procés sobiranista, tot i això ha deixat clar que la independència "és irreversible".
En declaracions a la Cadena SER Catalunya ha explicat que la intenció de la seva candidatura és declarar la independència en un "màxim" de 18 mesos, però ha reconegut que fixar uns terminis ara seria enganyar els ciutadans.
En l'entrevista, Comín també ha assegurat que veu imprescindible sumar al procés independentista Catalunya Sí que es Pot després del 27-S, encara que Junts pel Sí no els necessiti per governar.
Segons Comín, la candidatura encapçalada per Lluís Rabell és una part de l'esquerra catalana necessària i ha confiat que finalment donaran suport al full de ruta de Junts pel Sí.
Toni Comín admet que els terminis per arribar a la independència estaran «condicionats» per l'Estat
Política
Un dels components de Junts pel Sí confia que tindran al seu costat Catalunya Sí que es Pot a l'hora de construir el nou estat
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’agost de 2015 a
les 18:24
Et pot interessar
-
Política
Junqueras fa una crida a «construir grans consensos» amb motiu del novè aniversari de l'1-O
-
Política
Urquinaona recupera l'esperit postsentència en el novè aniversari de l'1-O
-
Política
El Parlament condemna l'actuació policial contra aficionats del Barça i l'Europa per portar estelades
-
Política
El Parlament aprova «posar fi al bilingüïsme per defecte» a l'administració
-
Política
El Parlament tomba la reprovació de Junts i revalida la confiança en Illa
-
Política
La policia espanyola tanca files i al·lega «perill extrem» en el judici de Roger Español
