El president de la Generalitat, Quim Torra, començarà el dejuni en solidaritat amb els polítics presos en vaga de fam aquest diumenge al dipòsit del Rei Martí de Barcelona, segons ha confirmat l'ACN. El cap de l'executiu català iniciarà la reivindicació al matí i l'allargarà 48 hores, fins dimarts.
Per donar el tret de sortida a la reivindicació, Torra participarà del "Dejuni de Sarrià" que ha arrencat aquest divendres amb diverses persones. D'altra banda, diumenge a la tarda també visitarà l'acció de Montserrat. A hores d'ara, l'agenda pública del president no contempla cap acte oficial per aquest dilluns. Torra vol fer costat, a títol personal, als presos en vaga de fam i pretén mostrar la "solidaritat, respecte i admiració pel coratge dels companys a la presó en vaga de fam".
Torra iniciarà un dejuni de 48 hores aquest diumenge a Barcelona
El president participarà del "Dejuni de Sarrià" per solidaritzar-se amb els presos i visitarà l'acció de Montserrat
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2018 a les 16:43
Et pot interessar
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen que una comissió investigui la repressió del Patronato de la Mujer contra dones menors
-
Política Josep Borrell es trenca la clavícula en caure a terra en un hotel de Bolívia
-
Política Illa viatjarà al Japó la setmana del 26 de maig per «reforçar i ampliar» les relacions del país amb Catalunya
-
Política Junts impulsarà una comissió d'investigació al Parlament per la «crisi» a la DGAIA