El candidat de Junts a l'alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, ha afirmat que les últimes enquestes publicades en diversos mitjans demostren que van "bé" per guanyar les eleccions però demana un partit "fort i consistent" que "no faci segons quines ximpleries".
En un diàleg amb la cap de llista per Girona, Gemma Geis, durant la tercera convenció municipalista del partit, Trias ha defensat que és el moment de sumar i que tothom "doni un cop de mà": "Hem de ser pal de paller, que s'hi agrupi molta gent".
L'alcaldable ha lamentat que "hi hagut moment durant els quals no s'han fet les coses ben fetes" i que això ha generat "una sensació trista i lamentable" que cal deixar enrere. Geis ha afirmat que, durant el darrer mandat, la ciutat ha "trobat a faltar" el lideratge de Barcelona.
"Estem fent un tomb importantíssim", ha dit Trias que creu que els resultats de l'enquesta avalen que Junts va per bon camí per guanyar les eleccions municipals a Barcelona. Tot i això, ha assegurat que la recepta de l'èxit passa per un partit "fort": "Les eleccions es guanyen si aconsegueixes que la gent t'estimi, això és bàsic. Però també es necessita una altra cosa molt important, que el partit vagi endavant i sigui fort".
En aquest sentit, l'alcaldable ha lamentat que "malauradament" hi ha hagut moments durant els quals "no s'han fet les coses ben fetes": "Això ha generat una sensació trista i lamentable i també situacions tristes i lamentables". Per aquest motiu, insta a sumar esforços per ser un partit aglutinador, "consistent" i que "no faci segons quines ximpleries".
Trias ha defensat que Junts ha de ser "pal de paller" per "agrupar molta gent": "Gent diferent, que a vegades ens agraden més i d'altres menys, però això passa fins i tot a les famílies". El cap de llista insta a tancar files i a ajuntar esforços per continuar transitant el camí que, defensa, els ha de portar a recuperar l'alcaldia de Barcelona després de les municipals.
Trias reclama que Junts «no faci segons quines ximpleries» per guanyar a Barcelona
El candidat a la capital catalana assenyala que la formació "va bé" per vèncer al maig, tenint en compte que les enquestes detecten un creixement des que va assumir la responsabilitat de ser cap de cartell
- Xavier Trias i Gemma Geis, en la convenció d'aquest dissabte a Girona. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
La pitjor elecció per a Trump: com afectarà la tria del fill de Khamenei en la guerra a l'Iran? Pep Martí i Vallverdú
-
-
-
L'Ibex-35 acumula una caiguda del 7% en una setmana, el pitjor registre des de fa quatre anys Redacció
-
Educació apuja l'aposta amb el salari: convenç CCOO i UGT però indigna la resta de sindicats David Cobo
Publicat el
28 de gener de 2023 a
les 12:40
Et pot interessar
-
Política
Junts busca enfortir-se com a «alternativa» davant el desacord Illa-Junqueras
-
Política
Un inspector de la UDEF diu que els Pujol van ingressar 30 milions en efectiu a comptes andorrans
-
Política
Junts adverteix que unes eleccions anticipades serien «la culminació del fracàs» d'Illa i ERC
-
Política
La federació d'ERC a Barcelona reeditarà el duel entre afins i crítics de Junqueras i Alamany
-
Política
Moret, a ERC: «Ningú ha descartat la recaptació de l’IRPF; estem parlant de tempos»
-
Política
Tres anys sense nous pressupostos de la Generalitat, gairebé el període més llarg de la història
