Un miler de persones surten al carrer a Cambrils pels presos polítics

Els crits de "ni oblit ni perdó" i "llibertat presos polítics" han ressonat pel passeig de les Palmeres del municipi del Baix Camp

Publicat el 31 de març de 2018 a les 21:28

Capçalera de la manifestació a Cambrils Foto: ANC El Catllar


Més d'un miler de persones participen en una manifestació pels carrers de Cambrils exigint l'alliberament dels presos polítics i perquè puguin tornar els membres del Govern que estan a l'exili. Convocada pel CDR local, la riuada de gent ha arrencat la marxa des del passeig de les Palmeres.

El fort vent que ha bufat aquest dissabte al municipi del Baix Camp no ha estat un obstacle per als centenars de persones que han demanat que hi hagi democràcia i que s'acabi la repressió de l'Estat contra els polítics i el poble català. 

Els crits de "1-O, ni oblit ni perdó", "llibertat presos polítics" i "Puigdemont, el nostre president" han ressonat pel passeig de les Palmeres del municipi del Baix Camp 

Algunes de les imatges que diferents usuaris de Twitter han penjat a la xarxa de la manifestació: