Ensurt d’última hora a l’ANC Osona. Per desplaçar-se a la Via Catalana, l’entitat havia contractat una cinquantena d’autocars a una empresa que aquest mateix matí ha comunicat que només podia subministrar-ne una trentena i que havia estat impossible trobar-ne d’altres. L’ANC no ha volgut fer públic el nom d’aquesta empresa (de moment, fins demà el matí). Tots els autocars estaven pagats a l’avançada.
Les alarmes s’han encès i s’ha activat ràpidament un operatiu per tal de solucionar el problema. A última hora de la tarda, sembla que gairebé s’han pogut tornar a reubicar totes les persones que havien quedat sense autocar: en alguns casos, s’ha optat per organitzar una comitiva de cotxes particulars, i en d’altres s’ha aconseguit contractar autocar en altres empreses.
El problema no ha afectat d'altres assemblees territorials que han contractat el seus propis autobusos. És el cas, per exemple, de l’ANC Vic, amb 28 autobusos, que demà estaran a punt a l’hora fixada.
Un problema amb els autocars encén les alarmes a l'ANC Osona
Una empresa ha comunicat a última hora que no podia subministrar una vintena de vehicles | Al final del dia, sembla que gairebé tothom ja torna a estar reubicat
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Trump presumeix d'haver «posat fi a set guerres» i carrega contra els països que reconeixen Palestina Redacció
Publicat el 10 de setembre de 2013 a les 21:28
Et pot interessar
-
Política Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico»
-
Política El Govern presentarà una nova estratègia per ampliar la presència catalana a Amèrica Llatina
-
Política Carlos Mazón atia l'anticatalanisme a les portes del primer aniversari de la dana
-
Política El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE
-
Política El PSOE rebaixa l'acord amb Junts sobre la immigració i acusa el PP de bloquejar: «Hi voten en contra perquè estan a l'oposició»
-
Política El Govern preveu avançar abans en els pressupostos que en el finançament