[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qaDGndtQI1s[/youtube]
Un grup de membres del GDR del Bages -veïns de Sant Joan de Vilatorrada i el Pont de Vilomara, alguns d'ells, segons ha confirmat NacióManresa en les imatges- s'han gravat arrencant pancartes que demanen la llibertat dels presos polítics dels ajuntaments d'Avinyó i Santpedor i de cartelleres municipals. El vídeo ha estat penjat al web de la plataforma unionista Somatemps.
El pitjor de tot, però, és que en la filmació també es veu com estripen estelades i pancartes de balconades i finestres de cases particulars d'aquestes dues poblacions.
VÃDEO Atacs a cases particulars amb estelades al Bages
Política
Membres del GDR actuen a diverses poblacions de la comarca
ARA A PORTADA
-
Societat Dos decrets aprovats: què ha de passar els pròxims dies per aclarir el futur de l'habitatge David Cobo
-
Política El Govern activarà finalment l'oficina antidesnonaments a finals d'any Bernat Surroca Albet
-
Societat Desenes de persones acampen a plaça Catalunya per reclamar el dret a l’habitatge Pau Espí Solé
-
Política Illa activa tres noves vies per «intervenir» el mercat de l'habitatge Oriol March | Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
03 de juny de 2018 a
les 15:48
Et pot interessar
-
Política
L'oposició veu insuficients les propostes d'Illa en habitatge i l'acusa d'excés de «triomfalisme»
-
Política
La CUP critica les mesures d'Illa en habitatge: «Vol pagar el rescat als segrestadors»
-
Política
Els Comuns veuen insuficients les mesures d'Illa per l'habitatge: «Tot suma, però tenen un impacte molt limitat»
-
Política
Vox troba «ridícules» les propostes d'Illa en habitatge i vaticina que aniran a parar «a mans d'estrangers»
-
Política
El PP esmena les propostes d'Illa en habitatge: «Cal un canvi de rumb i ell persisteix en l'error»
-
Política
ERC critica el discurs d'Illa: «Avorrit en la forma i sense ambició en el fons»
