[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TRky19e7Vps[/youtube]
L'ANC d'Osona ha desplegat aquest vespre una estelada gegant a la plaça Major de Vic al ritme de gralles. L'entitat també ha organitzat per avui la xerrada "El 27-S i després" a Rupit a càrrec de Pere Pugès, fundador de l'ANC, i Eulàlia Espona, coordinadora de l'ANC Osona.
VÃDEO L'ANC d'Osona desplega una estelada gegant a la plaça Major de Vic
Política
Un grup de grallers acompanya l'entitat en un ambient festiu
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de setembre de 2015 a
les 18:05
Et pot interessar
-
Política El jutge ofereix a l'Advocacia de l'Estat personar-se contra Zapatero
-
Política
Homenatge a Pujol, Madrid es crema
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política Calama ordena investigar les filtracions sobre Zapatero i identificar-ne els responsables
-
Política El Congrés reclama a Sánchez una qüestió de confiança amb els vots del PP, Vox i Junts
