[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BqqSPvPDeMA[/youtube]
Òmnium Cultural ha carregat contra la manifestació espanyolista que s'ha celebrat aquest matí aels carrers de Madrid. En ella hi han participat diversos partits i organitzacions, destacant el protagonisme del PP, Ciutadans i Vox, amb els seus corresponents líders -Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal- com a cares més visibles.
L'entitat que lidera Jordi Cuixart ha difós un vídeo on recopila moments clau de la manifestació, amb declaracions dels tres líders polítics, que demanaven eleccions, la dimissió de Pedro Sánchez al capdavant del govern espanyol i més mà dura contra l'independentisme català a només dos dies d'iniciar-se el judici contra l'1-O al Tribunal Suprem.
L'organització cultural catalana ha remarcat a través de les seves xarxes socials que avui "la dreta i la ultradreta han demostrat a Madrid que el franquisme perviu en les estructures d'un Estat que vulnera drets i llibertats". A més, des d'Òmnium alerten que aquesta "faceta" es tornarà a fer palesa durant el judici.
VÃDEO Òmnium carrega contra la manifestació de la dreta: «El franquisme perviu en les estructures d'Estat»
L'entitat independentista que lidera Jordi Cuixart insta a "desemmascarar-lo" en el judici que s'inicia dimarts
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2019 a
les 20:50
Et pot interessar
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
-
Política El jutge Peinado retira el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici
-
Política
Les negatives que ha acumulat Aliança abans de triar Jordi Aragonès a Barcelona
