[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BqqSPvPDeMA[/youtube]
Òmnium Cultural ha carregat contra la manifestació espanyolista que s'ha celebrat aquest matí aels carrers de Madrid. En ella hi han participat diversos partits i organitzacions, destacant el protagonisme del PP, Ciutadans i Vox, amb els seus corresponents líders -Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal- com a cares més visibles.
L'entitat que lidera Jordi Cuixart ha difós un vídeo on recopila moments clau de la manifestació, amb declaracions dels tres líders polítics, que demanaven eleccions, la dimissió de Pedro Sánchez al capdavant del govern espanyol i més mà dura contra l'independentisme català a només dos dies d'iniciar-se el judici contra l'1-O al Tribunal Suprem.
L'organització cultural catalana ha remarcat a través de les seves xarxes socials que avui "la dreta i la ultradreta han demostrat a Madrid que el franquisme perviu en les estructures d'un Estat que vulnera drets i llibertats". A més, des d'Òmnium alerten que aquesta "faceta" es tornarà a fer palesa durant el judici.
VÃDEO Òmnium carrega contra la manifestació de la dreta: «El franquisme perviu en les estructures d'Estat»
L'entitat independentista que lidera Jordi Cuixart insta a "desemmascarar-lo" en el judici que s'inicia dimarts
ARA A PORTADA
-
-
El Govern mobilitzarà 3.300 milions d'euros en sis anys per accelerar les «infraestructures estratègiques» Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
-
Espanya i Polònia festegen al Cercle davant l'«amenaça permanent» de Rússia i l'extrema dreta Pep Martí i Vallverdú
-
Les exigències de Gabriel Rufián fan aflorar les tensions al grup d'ERC al Congrés Lluís Girona Boffi
Publicat el
10 de febrer de 2019 a
les 20:50
Et pot interessar
-
Política
Guia pràctica de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
Feijóo també vol l'amnistia
-
Política
«El Constitucional fa un ús polític dels temps amb l'amnistia»
-
Política El govern espanyol reactiva el finançament i convoca reunions bilaterals amb les autonomies
-
Política
El jutge Pedraz aixeca parcialment el secret sobre la causa que investiga la trama de Leire Díez
-
Política
«Si en algun moment Puigdemont em demana que em retiri, no trigaré ni un minut a fer-ho»
