[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TaTcWg_UMeE[/youtube]
Un "sí" gegant ha anunciat el referèndum a la plaça Major de Vic aquesta nit. La pancarta ha sortit al final de l'espectacle de la Marxa dels Vigatans mentre el músic i compositor Arnau Tordera entonava Venim del nord, venim del sud, de Lluís Llach. La capital d'Osona ha acollit una de les Marxes dels Vigatans més històriques dels darrers anys. Cada finestra, cada racó de la plaça ha il·luminat la "Diada del Sí"
L'acte va néixer el 2003 per impulsar la celebració de la Diada Nacional de Catalunya a Osona i també recordar els fets de 1714. Els "vigatans" són aquells que van lluitar durant la Guerra de Successió (1705-1714) a favor de Carles d'Àustria. La majoria d'aquests eren originaris de la Vegueria de Vic. Per això, diferents columnes han sortit de diferents pobles d'Osona cap a la capital.
VÃDEO Un «sí» gegant anuncia el referèndum a la plaça de Vic
El músic i compositor Arnau Tordera ha interpretat "Venim del nord, venim del sud" per cloure la Marxa dels Vigatans
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2017 a
les 20:55
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
