Els manifestants han començat a increpar-los i a cridar-los. Tot seguit, un parell d'agents han fet la botifarra als presents amb actitud intimidant. Un altre furgó ha aparegut amb la porta oberta i ha tornat a fer el mateix gest, a més de baixar un altre cop per encarar-se amb els manifestants presents.La Nasional deixant petjada i les veïnes no deixant-se atemorir! Hem perdut la por! #TombelElRègim @CUPBarcelona @cupnacional pic.twitter.com/0OigATJJBz
— CUP Sant Martí #CapgiremBCN (@CUPSantMarti) 21 de desembre de 2018
VÍDEO La policia espanyola fa la botifarra a manifestants després de clavar-los cops de porra
Diversos agents s'han encarat amb els presents quan marxaven de Via Laietana
- Un dels agents espanyols fent la botifarra | @CUPSantMarti -
- |
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de desembre de 2018 a
les 20:11
Actualitzat el
21 de desembre de 2018 a les
23:08
Agents de la policia espanyola han protagonitzat una polèmica escena als carrers de Barcelona en la jornada de protestes del 21-D. Diversos furgons marxaven per la Via Laietana quan alguns manifestants caminaven pel mig de l'asfalt. En aquell instant, agents han baixat i han clavat cops de porra per apartar-los.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Jordi Martí s'imposa a la direcció nacional i serà el candidat de Junts a Barcelona
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
El missatge implícit del cas Zapatero: eleccions o risc d’imputació
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
