Vídeo: Marta Rovira: «Demà a dos quarts de vuit, tothom a formar al costat dels voluntaris!»
La líder d'ERC ha desbordat l'entusiasme aquest vespre a la plaça Major de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2014 a
les 21:01
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PKKKFmOMMU0[/youtube] Una multitud de milers de persones ha ocupat aquest dissabte al vespre la plaça Major de Vic en l'acte de final de campanya a favor del sí-sí a la consulta del 9 de novembre. Un dels parlaments més aplaudits ha estat el de la secretaria general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, que ha llançat una enèrgica crida a mobilitzar-se: "Dema, a dos quarts de vuit del matí, els voluntaris a formar i tothom al seu costat! A les nou, tots els ciutadans a votar! I a les vuit del vespre, les urnes a rebentar i a vessar de les expressions d'aquest poble, que no callarà ni deixarà de caminar fins a la victòria final!".
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
