La Comissió de Festes i l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses han obert la convocatòria per participar al concurs de disseny del cartell i del programa de mà de la Festa Major del municipi.
Segons han informat, en aquest concurs hi pot participar tothom, ja siguin persones físiques o jurídiques, i de forma individual o col·lectiva. D'entre tots els participants, el jurat valorarà l'originalitat, la creativitat, la qualitat en la presentació, així com la inclusió en el disseny d'algun element tradicional de la vila.
Qualsevol obra també haurà de ser original, inèdita i haurà d'incloure el text "Festa Major de Sant Joan de les Abadesses 2015", a més de les dates de la festa. L'obra premiada també rebrà 120 euros.
Obren la convocatòria del concurs de cartells de la FM de Sant Joan de les Abadesses
El disseny guanyador serà la cara visible de la Festa Major, amb un premi de 120 euros
ARA A PORTADA
-
Sílvia Orriols, pel camí de perdre la subvenció més gran de la història de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Una antiga fàbrica que explica dues dècades de política municipal a Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
-
Les reserves de neu del Pirineu oriental ja superen el consum anual d'aigua a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
01 d’agost de 2015 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Cultura
Construeixen a Campdevànol un pessebre a escala real amb fusta de boscos de la zona
-
Cultura
La Fira de Bruixes de Ripoll 2025: una de les cites esotèriques més rellevants del país
-
Cultura
Un camió-teatre farà parada al Ripollès aquest setembre
-
Cultura
El fotoperiodista Jordi Borràs rebrà un dels Premis Transhumant 2025 en la inauguració a Ripoll
-
Cultura
Un joc de taula recrearà la història mil·lenària de Sant Joan de les Abadesses
-
Cultura
Tots els espectacles del Mercadal del Comte Guifré de Ripoll: 9, 10 i 11 d'agost
