L'Ajuntament de Ripoll i la direcció general de Promoció de l'Habitatge han acordat treballar per reconvertir les promocions de pisos inacabades en promocions de protecció oficial. D'aquesta manera es donaria sortida a la vintena de blocs a mig fer i es compliria amb l'objectiu de la direcció general de treballar sobre el parc existent més que en noves promocions.
L’Ajuntament de Ripoll facilitarà a la direcció general el nom dels titulars de les promocions d’habitatge d’iniciativa privada sense protecció oficial que en aquest moment es troben parades o en venda, per tal que que, amb un treball conjunt se’ls informi de totes les ajudes a què es poden acollir, i els passos a seguir, en cas que els interessi que es qualifiqui la promoció com de protecció oficial.
El grup municipal de Convergència i Unió (CiU) ja havia fet aquesta proposta per tal de posar al mercat els pisos a mig construir a causa de la crisi que quantificaven en 170.
Pisos protegits a la muralla
A banda de l'estratègia de la reconversió, l'Ajuntament de Ripoll ha exposat a la direcció general l'interès per tirar endavant una actuació conjunta a les finques 12, 14, 16, 18 i 20 del carrer Trinitat -al sector on van aparèixer restes de muralla-. Es tractaria de 26 pisos dels quals 20 serien de protecció oficial.
Intentaran convertir les promocions inacabades de Ripoll en habitatge protegit
Societat
Hi ha 20 blocs en aquesta situació a la vila.
- Salvador Illa, en roda de premsa -
- PSC
ARA A PORTADA
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
-
-
Societat Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya Neus Climent
-
Cultura L’Inspira 2026 torna a exhaurir les entrades amb prop de 5.000 persones a la Devesa del Pla de Ripoll Pau Espí Solé
Publicat el
12 de juny de 2009 a
les 08:55
Et pot interessar
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
