Els Mossos d'Esquadra va detenir dissabte un veí de Sant Pau de Segúries –si més no aquesta població consta com el seu darrer domicili conegut- de 38 anys per circular drogat i en sentit contrari a l'autovia A-26, a Sant Joan les Fonts (la Garrotxa). Cap a les nou del vespre, una patrulla de trànsit va saber que un cotxe circulava temeràriament en sentit contrari a l'autovia que uneix Olot amb Besalú.
Els agents van localitzar el vehicle, al quilòmetre 80 de la via, al terme municipal de Sant Joan les Fonts. L'individu circulava pel carril ràpid del sentit oposat fet que suposava un greu perill per la resta de conductors. Una vegada aturat el vehicle, els mossos li van practicar les proves d’alcoholèmia i drogotest al conductor, el qual va donar positiu per consum de drogues. Concretament per tres tipus de substàncies estupefaents: cànnabis, amfetamines i cocaïna.
Els agents van denunciar l’home com a presumpte autor de diversos delictes contra la seguretat del trànsit i el van citar per tal de presentar-se al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Olot.
Detenen un veí de Sant Pau per conduir drogat en contra direcció a l'autovia A-26
Societat
Els Mossos el van enxampar a Sant Joan les Fonts quan circulava sota els efectes dels cànnabis, la cocaïna i amfetamines
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2012 a
les 21:15
Et pot interessar
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Blat, patata i vinya: la Vall de Camprodon prova nous cultius
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat Dues troballes en una de les coves més antigues de Queralbs revelen secrets de la prehistòria
