Dilluns de plugims

Publicat el 27 de gener de 2014 a les 06:12
La setmana comença meteorològicament moguda. En aquest sentit un front pràcticament diari creuarà la comarca. El de dilluns deixarà plugims al Ripollès que poden ser més importants a partir del migdia. Tanmateix, no s'esperen acumulacions -que superin els 3 o els 5 litres de pluja.

Les temperatures aniran a la baixa, tant les mínimes com les màximes. Una situació que es notarà amb major mesura de cara a últimes hores del dia quant el front hagi passat i la cota de neu baixi fins als 600-700 metres. En aquell moment és probable que les precipitacions ja hagin acabat però no es descarta veure alguna volva despistada.

La neu té més opcions d'aparèixer la nit de dimarts a dimecres a qualsevol cota del Ripollès, com mostra el model WRF de TVC.