Jordi Munell (Junts per Ripoll) no es presentarà a la reelecció com a alcalde de Ripoll, segons a confirmat ell mateix a Ràdio Ripoll. Tot apunta que la candidata de la formació a les eleccions municipals de 2023 serà Manoli Vega, ara regidora de Turisme, Comerç, Fires i Mercats.
Jordi Munell ha estat alcalde de Ripoll durant tres legislatures consecutives. El 2011 va guanyar les eleccions amb CiU i va trencar el domini d'ERC, que havia governat des del 2003. En els comicis del 2015, Munell va sortir-ne reforçat després d'incrementar dos regidors i obtenir-ne 11 dels 17 possibles. El 2019 va perdre tres regidors però va ser investit igualment en minoria, gràcies a l’abstenció del PSC i el FNC.
Manoli Vega ja va ser regidora de Ripoll abans d’aquesta legislatura, entre 1999 i 2006. També ha estat presidenta de la Unió de Botiguers.
Jordi Munell no optarà a la reelecció a l'alcaldia de Ripoll
El dirigent de Junts per Ripoll descarta presentar-se a les eleccions municipals de 2023 i dona pas a Manoli Vega
Ara a portada
Publicat el 24 de febrer de 2022 a les 09:28
Et pot interessar
-
La Generalitat multa Sílvia Orriols amb 10.000 euros per les declaracions sobre immigració a 8TV
-
Orriols respon al govern espanyol que compleix amb la normativa d'empadronament
-
El govern espanyol avisa Orriols que si no envia l'informe sobre el padró elevarà el cas a l'Advocacia de l'Estat
-
La Síndica adverteix l'Ajuntament de Ripoll que l'empadronament ha de ser immediat