Els fets es remunten amb l'adquisició el maig de 2003 de set nous combois de la companyia suïssa Stadler tant pel cremallera de Montserrat com pel de Núria. Segons CCOO la característica principal d'aquests trens és la falta d'un espai propi de cabina de conducció, ja que el seu disseny només contempla que aquest ocupi la meitat de la part frontal del tren, un espai de treball molt reduït, i que a més no està aïllat dels viatgers. De fet conductors i viatgers queden només separats per tres vidres que no tanquen l'espai. Segons el sindicat això suposa una 'pèrdua significativa de les condicions de treball dels maquinistes', en relació els trens anteriors en servei a Núria des de 1986.
Podrien multar amb 25.000 euros FGC per problemes de seguretat al cremallera
Ara a portada
Publicat el 21 de març de 2009 a les 08:20
Els fets es remunten amb l'adquisició el maig de 2003 de set nous combois de la companyia suïssa Stadler tant pel cremallera de Montserrat com pel de Núria. Segons CCOO la característica principal d'aquests trens és la falta d'un espai propi de cabina de conducció, ja que el seu disseny només contempla que aquest ocupi la meitat de la part frontal del tren, un espai de treball molt reduït, i que a més no està aïllat dels viatgers. De fet conductors i viatgers queden només separats per tres vidres que no tanquen l'espai. Segons el sindicat això suposa una 'pèrdua significativa de les condicions de treball dels maquinistes', en relació els trens anteriors en servei a Núria des de 1986.
Et pot interessar
-
Economia La falta de neu marca l'ocupació al Pirineu ripollès aquestes festes de Nadal
-
Economia Preocupació al sector de la llenya i pèl·let del Ripollès per la caiguda de les vendes
-
Economia Els treballadors de Comforsa desconvoquen la protesta després que el Govern hagi accedit a pagar la bestreta del 3%
-
Economia L'atur baixa gairebé un 3% a l'abril i arriba a mínims des de la crisi del 2008