L’Ajuntament de Ripoll millorarà dos dels centres educatius públics de la població, gràcies a un conveni amb el Departament d’Educació de la Generalitat. En total, el pressupost de les obres puja 190.000 euros.
A l’escola Joan Maragall es pintarà la façana i es canviaran les portes i finestres d’algunes de les aules. A l’escola Tomàs Raguer es cobrirà un part del pati, entre d’altres reformes.
Les obres començaran el mes d’agost. El finançament anirà a càrrec del Departament d’Educació, que aportarà 100.000 euros, i l’Ajuntament, que posarà els 90.000 restants.
Ripoll invertirà 190.000 euros en la millora de 2 escoles
La Generalitat finançarà el projecte amb 100.000 euros.
Ara a portada
Publicat el 25 de juliol de 2009 a les 06:42
Et pot interessar
-
Municipis Neix «Plataforma per Recuperar l'Energia» per reconquerir el control de les centrals hidroelèctriques
-
Municipis La plataforma Stop JJOO lamenta que el Govern destini diners públics a estacions d'esquí privades «per fer neu artificial»
-
Municipis Un grup inversor planteja construir una central hidroelèctrica reversible a la Baells
-
Municipis Més de la meitat dels ajuntaments del Ripollès reben ajuda per mantenir la figura del secretari