Després dels episodis de llargues cues i situació d’embús i de coll d’ampolla que s’han produït a Ripoll els darrers diumenges, l’Ajuntament de Ripoll s’ha posat en contacte amb el Servei Català de Trànsit per reiterar la petició d’una reunió amb el seu nou director, Ramon Lamiel. L’objectiu és buscar solucions a aquesta situació per millorar el benestar dels veïns i veïnes.
De fet, coincidint amb el cap de setmana de les Festes de la Mercè, quan el volum de vehicles que el diumenge tronaven cap a l’àrea metropolitana era considerable, des de Trànsit no es permetia passar pel centre de la vila. Això va provocar llargues cues a la variant que enllaça la C-17 amb la N-260, en les quals també s’hi veien implicats habitants de Ripoll i rodalies que havien de fer tot aquest recorregut.
El consistori espera trobar solucions a aquesta realitat que es percep quan hi ha molta gent de segona residència que torna cap a la ciutat, i per això es torna a demanar la reunió amb Lamiel.
Ripoll reclama solucions a les llargues cues de vehicles dels diumenges
L'Ajuntament ha demanat una reunió amb el nou director de Trànsit, Ramon Lamiel
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2021 a les 10:57
Et pot interessar
-
D'Antònia Font a Guillem Gisbert: aquests són els caps de cartell del Macroclima de Camprodon
-
Mor l'excursionista que va ser arrossegat per una allau de neu a Queralbs
-
Què fer aquest cap de setmana al Ripollès: 16 i 17 de març
-
Una estada de dos mesos i allotjament a Beget per aprendre a treballar en un forn rural: «Volem ajudar a repoblar»
-
Ripoll i Campdevànol ja poden tornar a consumir aigua de l’aixeta
-
Les darreres nevades permeten a Vallter i Núria oferir les millors condicions de la temporada d'esquí