Una avaria va afectar aquest dissabte a la tarda el cremallera de Núria. La incidència es va produir poc després de tres quarts de cinc de la tarda mentre un tren feia maniobres a l'entrada de l'estació de Núria per poder carregar els viatgers quan es va produir un problema amb l'agulla i dues rodes davanteres del comboi van sortir de la via. Segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat, l'avaria va afectar 700 usuaris que es van haver d'esperar a l'exterior durant una hora i amb baixes temperatures fins que es va poder habilitar una altra parada a uns 200 metres de l'estació.
Personal de Ferrocarrils de la Generalitat va disposar menjar i begudes calentes als viatgers afectats. Poc després de tres quarts de sis de la tarda, un altre tren va arribar a la parada alternativa i els usuaris van poder reprendre el viatge fins a Ribes de Freser.
L'avaria del cremallera també va acabar afectant cinc circulacions més, que van patir retards de mitja hora i tres quarts d'hora. L'últim tren del dia no va poder enllaçar amb el servei de Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat va haver d'habilitar un autobús per a trenta persones fins a Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de gener de 2010 a
les 11:03
Et pot interessar
-
Societat
Molló es queda sense llum, de nou, per la ventada i recupera l’electricitat hores després
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses substituirà l'històric avet del monestir afectat per la ventada
-
Societat
Les ventades causen destrosses al Ripollès: «Sembla que hagi passat una guerra»
-
Societat
El Ripollès treballa per pal·liar els efectes de la ventada: «No pot ser que ens quedem sense connectivitat»
-
Societat
Rescaten un home en estat greu per una allau mentre esquiava a Setcases
-
Societat
Continua tallada la N-260, la principal artèria del Ripollès
