Una avaria va afectar aquest dissabte a la tarda el cremallera de Núria. La incidència es va produir poc després de tres quarts de cinc de la tarda mentre un tren feia maniobres a l'entrada de l'estació de Núria per poder carregar els viatgers quan es va produir un problema amb l'agulla i dues rodes davanteres del comboi van sortir de la via. Segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat, l'avaria va afectar 700 usuaris que es van haver d'esperar a l'exterior durant una hora i amb baixes temperatures fins que es va poder habilitar una altra parada a uns 200 metres de l'estació.
Personal de Ferrocarrils de la Generalitat va disposar menjar i begudes calentes als viatgers afectats. Poc després de tres quarts de sis de la tarda, un altre tren va arribar a la parada alternativa i els usuaris van poder reprendre el viatge fins a Ribes de Freser.
L'avaria del cremallera també va acabar afectant cinc circulacions més, que van patir retards de mitja hora i tres quarts d'hora. L'últim tren del dia no va poder enllaçar amb el servei de Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat va haver d'habilitar un autobús per a trenta persones fins a Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de gener de 2010 a
les 11:03
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
-
Societat
«L'odi no t'apuja el sou»: la UGT presenta a Ripoll la campanya contra el discurs de l'extrema dreta
-
Societat
Paneque fa gala del «diàleg» amb els ajuntaments pel nou telecabina de Vallter
