Una veïna de Ripoll, Araceli HC de 55 anys, ha resultat ferida en caure mentre feia una excursió a la zona dels Molins de Vilardell, al límit dels termes de Ripoll i les Llosses. L'incident s'ha produït a quarts de dues d'aquest diumenge quan la dona ha relliscat i ha caigut per un desnivell de dos metres i mig de distància.
Els Bombers de la Generalitat han arribat per via terrestre fins al punt on hi havia la dona. Treballant conjuntament amb els sanitaris, l’han immobilitzada, l’han carregada en una llitera de fusta, l’han protegit amb un matalàs de buit i l’han dut fins al punt on l’helicòpter havia aterrat per traslladar-la a l'Hospital de Campdevànol. Segons el primer diagnòstic, presentava possible fractura de tíbia a més de contusions a l’esquena i al cap.
Al centre hospitalari campdevanolenc també van atendre una altra dona, Rosario SM de 63 anys, que es va trencar el turmell al coll de Bracons, al límit de les comarques d'Osona i la Garrotxa.
Una veïna de Ripoll queda ferida en caure als molins de Vilardell
L'han evacuat en helicòpter amb possible fractura de tíbia i cops a l'esquena i al cap

- El líder de Vox, Santiago Abascal, caminant cap a la tribuna del Congrés. -
- Europa Press
Ara a portada
Publicat el 17 de juny de 2012 a les 20:23
Et pot interessar
-
Societat Sant Joan de les Abadesses denuncia «deficiències greus» de cobertura mòbil
-
Societat Inauguren un nou camí entre Sant Joan de les Abadesses i la Vall de Bianya
-
Societat Ripoll multa tres manifestants per una protesta contra la prohibició del cartell de festa major
-
Societat Retorna la Fira de les 40 hores de Ripoll