Artur Mas va protagonitzar un dels moments més controvertits de la legislatura quan va haver d'arribar en helicòpter al Parlament a causa del bloqueig dels indignats. Tanmateix, la polèmica ha arribat per un altre viatge aeri que el president de la Generalitat va protagonitzar aquest diumenge i que el va dur des de Campdevànol fins a Riudellots de la Selva.
Tres dels sindicats dels Mossos d'Esquadra (SPC-ME, SME-CCOO i CAT-ME) van denunciar ahir el desplaçament aeri de Mas per tal d'arribar –tot i que tard- a la Fira Comarcal de Primavera de Campllong. El president era diumenge al matí a Llívia –tot sembla indicar que per motius personals- i es va desplaçar primer en cotxe oficial fins a Campdevànol on va agafar un helicòpter fins a Riudellots, a tres minuts de Campllong.
Mentre els sindicats policials ho consideren un cas de manca d'ètica política en un context de retallades i de polítiques d'austeritat pels treballadors públics, des de Presidència –segons recull el Diari de Girona- ho consideren una qüestió de pura logística i recorden que és tot just la segona vegada que l'ha fet servir.
No és la primera polèmica que relaciona helicòpters i el Ripollès. L'agost de 2004, l'aleshores conseller de Medi Ambient Salvador Milà en va fer servir un des de les Llosses. L'oposició va criticar que en un viatge per controlar l'estat dels boscos també hi participessin la dona i els seus dos fills.
Viatge polèmic en helicòpter
Els sindicats dels Mossos critiquen que el president Mas anés per via aèria de Campdevànol a Riudellots
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’abril de 2012 a les 06:39
Et pot interessar
-
La Generalitat multa Sílvia Orriols amb 10.000 euros per les declaracions sobre immigració a 8TV
-
Orriols respon al govern espanyol que compleix amb la normativa d'empadronament
-
El govern espanyol avisa Orriols que si no envia l'informe sobre el padró elevarà el cas a l'Advocacia de l'Estat
-
La Síndica adverteix l'Ajuntament de Ripoll que l'empadronament ha de ser immediat
-
Aliança Catalana es queda sola defensant un manifest sobre el 17-A al ple municipal de Ripoll
-
El govern del Consell Comarcal del Ripollès exposa el full de ruta