Convergència crea un servei per recollir queixes veïnals

Funciona els dimecres a la tarda a l’Ajuntament | L’objectiu és traslladar les propostes al govern

Carles Rossinyol i Manel Borrell, membre del grup cívic
Carles Rossinyol i Manel Borrell, membre del grup cívic | Albert Segura
Redacció
12 de febrer de 2016, 10:33
Actualitzat: 10:38h
El grup municipal de Convergència i Unió (CiU) a Sabadell ha posat en marxa un grup cívic que pretén recollir les queixes i propostes dels ciutadans a través del seu grup municipal. Es tracta d’un servei que s’ubica al despatx que el partit té a l’Ajuntament i que està obert al ciutadà els dimecres de 17.00 a 19.00 hores.
 
La finalitat del servei es que “el govern doni solucions” als problemes dels ciutadans, explica el portaveu del grup municipal, Carles Rossinyol, que apunta que s’estudiaran els temes presentats i es decidirà, si procedeix, presentar-los en Junta de Portaveus o en forma de mocions al ple. “Volem que el govern s’impliqui en problemes concrets, que és l’obligació de tots plegats, més enllà de marejar la perdiu”, explica.
 
Com exemple Rossinyol posa sobre la taula el cas d’una persona gran, d’uns 90 anys, a qui se li demana la renovació del nínxol al cementiri per 50 anys, fet que no pot afrontar per un aspecte econòmic. “Aquí es proposaria modificar l’ordenança per adaptar-la a la realitat”, afegeix.