Els peatges de les autopistes i túnels de titularitat de la Generalitat pujaran un 1,6% de mitjana a partir de l'1 de gener corresponent a l'IPC del passat mes d'octubre, segons ha informat aquest divendres el Departament de Territori i Sostenibilitat. Les vies afectades per aquest increment són la C-32, C-33, C-16 i també els túnels de la C-16. En alguns casos, com l'accés a Premià i Sant Andreu el preu dels peatges no es modifiquen. El peatge més car, el del Túnel del Cadí, passa d'una tarifa d'11,64 euros a 11,82 euros, amb un increment de l'1,55%.
El segon peatge amb el preu més alt és la barrera de Manresa a la C-16, que els dissabtes, diumenge i festius costarà 7,84 euros, i el tercer, la barrera de Vallcarca a la C-32 amb un cost de 6,78 euros. El túnel de Vallvidrera puja set cèntims i passarà a costar 4,25 euros, la barrera a Cubelles el peatge puja a 4,05 euros, la barrera de Vilassar puja a 1,39 euros, la barrera d'Arenys costarà 2,3 euros i la de Mollet del Vallès valdrà 1,33 euros.
Els peatges de les autopistes de la Generalitat pugen un 1,6%
Societat
El peatge més car, el del Túnel del Cadí, passa d'una tarifa d'11,64 euros a 11,82 amb un increment de l'1,55%
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Política El ple de Sabadell votarà reprovar el regidor de Vox que va simular un tret al clatell Gerard Mira
-
Política Un regidor de Vox a Sabadell fa veure que dispara «un tret a la nuca» a una membre dels Comuns Gerard Mira
Publicat el
29 de desembre de 2017 a
les 23:16
Actualitzat el
01 de gener de 2018 a les
19:48
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
